Dröm

Min familj var jagad av hemska personer.. och plötsligt, när vi satt och åt middag vid matbordet såg vi folk springa omkring utanför våran gård. Vi misstänkte att det var dom, och jag gömde mig i tvättstugan. När jag kom ut därifrån hade alla i min familj blivit mördade, de låg på köksstolarna döda.
Och jag skulle fly, men först sparkade jag ut Simba så att han inte också skulle bli mördad. Det stod någon på vakt utanför dörren jag sparkade ut Simba ifrån, men jag vet inte riktigt om han märkte mig. Jag sprang därifrån och in i en polisbil, med långa gevär i. Jag laddade ett gevär och siktade det mot polisen, för jag trodde att det var han som var mördaren. Men plötsligt var polisen också mördad så han hängde med halva kroppen utanför fönsterrutan i bilen. "Jaha", tänkte jag och fick springa iväg igen.

Jag sprang ut på mitt berg som jag har bakom mitt hus härhemma, visste att jag var jagad och sprang så fort jag kunde, kastade mig under stängsel och över stenar. Plötsligt dök min morfar upp, det var han som var mördaren. Jag försökte prata med honom, att han inte skulle mörda mig ungefär. Då tog han fram en tång och sa "Då börjar vi med tårna iallafall" och tänkte knipsa av mina tår. Men helt plötsligt satt han i en bil som jag puttade ner för berget, och in i ett hus. Under tiden sprang jag över morotsodlingar så fort benen bärde. Sen vaknade jag tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0