Dream on

Inatt drömde jag en ganska bra dröm. Den handlade om att jag fått en ny lampa, och när jag tog mig en närmare titt så var det gitarrer med små inbyggda lampor på kroppen. Och när jag tog mig en ÄNNU närmare titt såg jag att det var riktiga gitarrer, så jag plockade en och en och kopplade in i förstärkaren och spelade. Sen utvecklades hela lampan till en stor platå med typ tjugo gitarrer på rad, och på andra sidan var det typ 20 basar på rad. Inte för att jag förstår vad jag skulle med massa basar till men det är väl alltid kul att ha.
Sen vaknade jag, vilken besvikelse.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är obsessed nu ;P Jag drömde om historiepresentation för några veckor sen. Hmm, vi människor har alltför lätt för att låta våra besattheter bryta sig in i våra hjärnor ;) Låter som en härlig dröm dock ^^

2007-12-16 @ 15:40:12
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0