Apocalypse now

Tisdagen är över, hallelujah. Bara en hel skoldag kvar. Imorgon har vi bara en lektion och sen har vi julavslutning uppe på estet med fika, julmust och kast med liten tomte i korridoren. Det blir nog roligt. Sen ska jag spendera hela eftermiddagen åt att plugga. På torsdag har vi vanlig dag, och på fredag har vi en lektion. Ganska skönt!

Idag har jag iallafall varit i skolan (surprise huh) och det var inte så jobbigt. Kom igång riktigt ordentligt med min jingel på ljudmedian, sista ljudmedialektionen liksom. Var därför lite skönt att få något gjort så man har något att fortsätta på nästa år! HAH! Har inte ljudmedia förrän nästa år igen!
Och så hade ja matte där jag gjorde typ en sida, hehe OJDÅ inte så seriöst kanske. Engelskan snackade vi om boken som vi förövrigt läst ut, relativt smärtfritt. Sen sprang jag och Malisa runt på stan ända till klockan sju (eller aa, vi satt faktiskt på biblioteket och läste serietidningar och åt kaker också, men vi var iallafall på stan tills sju) och sen mötte jag mamma och syskon på bion och vi tittade på Guldkompassen. ÅH, bra film. Mysig, söt och jag gillar att det var en tuff, modig tjej som hade huvudrollen. Och att det var en yngre pojke som såg upp till henne och inte tvärtom. Sen var ju historian riktigt söt också, se den filmen!

Nu ska jag fanimej sova, imorgon ska jag se julkalendern! usch, mår inte riktigt bra i kistan efter alla kaker och allt godis jag fick på bion..kanske ska gå och kaskad-spy lite innan sovtajm.

Godnatt alla dvärgar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0