those who can't, teach

"Per var sjuk idag.
Jag gillar inte lärare som tycker att de är överlägsna och behandlar en som ett dagisbarn och snackar med en såndärn äcklig jag-är-mycket-bättre-än-dig-röst. Jag blir så arg och vill skaka om läraren och stampa på den och skrika "JAG ÄR SMARTARE ÄN DIG DIN JÄVLA KOSSA!" och skrika lite till. Nu kommer folk tro att jag är sinnessjuk. Det är ingen speciell lärare jag menar, det finns enheldel.
Per är inte så, Per är bra."

- gammalt blogginlägg från januari.

asså jag kan inte låta bli att oroa mig lite hur lärarna på gymnasiet kommer att vara. jag antar att jag kommer få ha rätt låga förväntningar med tanke på att jag har haft skitbra lärare hela skoltiden fram tills nu.
men det blir ju lätt tvärtom, att man jämför med de bästa och blabla.

bara det inte blir nån som jag vill kalla kossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0