the christmas tree, i wish i was the star that went on top

imorse vaknade jag tolv.
perkele.
det var inte särskilt bra start.

och hittills har jag bara.. ätit frukost. letat fram pearl jam-skiva, tittat på gamla lost-avsnitt.

det var upplåst imorse när jag gick upp. antagligen var det josefine som inte orkade låsa när hon åkte iväg till norrland. så nu förväntar jag mig mr shooter gömma sig bakom draperiet. hehe. såg på secret window igår. johnny depp lika bra som alltid. har ju iofs sett den filmen förut men då var jag förliten för att fatta nånting. den var sådär tycker jag. ganska oväntat slut. ja, hela handlingen utvecklades ju ganska oväntat.

nu ska jag äta lite blåbär och tittade på lost igen. "I do" - kate avsnitt. dom är bäst. inte nog med att kate är snyggast men jag gillar hennes avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0