så kul kan man ha på enköpings torg en regnig onsdagskväll

image141

men när den välte med elin i var det tydligen inte lika kul längre..

vi har gjort ganska mycket, ätit pizza (som förgiftade elin), spelat monopol, läst serietidningar, sovit alldeles för lite, missat bussen, tagit en senare buss, handlat massor av grejer som var billigt och bra och sen åkt buss hem igen. yes.

imorgon ska jag upp till stallet och sköta om centio.. vet inte om jag vågar rida heller.. får väl nöja mig med att rensa svansen från kardborrar :) sist hade han i hela svansen..såg ut som att den var en stor dread istället för en flygig svans. pööh. vinterhagen är ju full med kardborrar också så det går ju inte direkt att undvika...

nu är jag fattig btw.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Ja alltså ingen vet ju någonting man ba nehe

2007-08-16 @ 23:06:40
Postat av: elin

haha :) förlåt för mitt ragatiga beteende

2007-08-17 @ 14:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0