oh sun is shining

och här sitter jag vid mitt köksbord med en laptop framför mig. det kallar jag ta vara på dom sista sommardagarna det.

ska väl iväg till stallet snart, orka, man får ju inte reda på nånting? blir väl inte till att rida hursomhelst, var typ tusen år sen jag red :) trevligt. blir väl antagligen att vi kör eller jag vet inte. måste ju vara hemma vid 6 iallafall.

alltså godis är riktigt äckligt faktiskt. kom på mig själv att äta godis alldeles nyss bara för att det finns i skåpet liksom. men det smakar verkligen skit. och så får jag skitont i magen. skitgodis.
längtar efter min tandställning, då har man iallafall anledning till att inte äta godis!

hade inga flingor hemma heller. till frukost blev det en smörgås utan smör och lite tonfiskpasta från igår. kanske därför det svider lite i min mage, kanske inte så bra att äta starka grejer direkt på morgonen.

hursomhelst. sommarlovet drog iväg i en jävla fart.

Kommentarer
Postat av: Ida

Eller hur, det känns som typ igår vi var på Grönan liksom XD

2007-08-14 @ 13:57:42
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Matilda

ja precis :( har ju varit en jäkla skitsommar också.

2007-08-14 @ 20:46:17
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0