lugnet

sov till nio imorse och det var skönt. kunde äta låång frukost med chaité, mjölk och flingor och smörgåsar. vid kvart över tio cyklade jag till skolan, mötte malisa precis vid cyklarna. vilken tajming! hade två lektioner på hela dagen - eos och foto. men eos var väl det enda där vi gjorde något.
vi fick rita litegranna, för att han skulle se våra kunskaper typ. vi fick rita
ett hus
en figur
hund jagar katt
och eget

det är svårt att rita när man sitter runt ett klassbord liksom. finns ingen inspiration! men lyckades kladda ihop något tillslut, fast att rita "en figur" var svårast. slutade med att jag ritade en vanlig människa. så himla fantasilöst. jaja hursomhelst.
på foto snackade han bara, tråkigt ju. längtar tills vi ska in i studion!!

sen hade vi skolfoto, så onödigt. lär ju inte köpa mitt foto, haha, kände mig rätt ofräsch och allmänt ful. fick ju se fotot också, såg ut som en sömnig sill. alliterationer!

åkte upp till musikskolan, valde en tid, kom hem, märkte att tiden inte alls passade, åkte upp igen, bytte. klockan 19 på tisdagar och det är typ bästa tiden ju. då har man ju iallfall slutat skolan ^^

imorgon har vi sovmorgon IGEN. yay. två lektioner på hela dagen också! slutar typ tidigt. eller nästan iallafall. skönt.

Kommentarer
Postat av: elin

heeyy, du mötte faktiskt mig vid cyklarna också :(

2007-08-22 @ 22:01:30
Postat av: Anonym

jaa men jag och malisa körde in och typ krockade så det var lite snitsigare

2007-08-22 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0