life was fun life was great til i made my big mistake

just nu suger allt. bara så ni vet.

det är varmt och äckligt och jag kan inte sova. inte för att jag vill.

egentligen vill jag bara dra till nordpolen och hanga out med pingvinerna. sen vill jag utforma en pingvin till exakt den personlgheten jag vill att den ska ha. ingen människa är perfekt och det är fan synd skam. jag önskar att någon vore perfekt, och den perfekta människan skulle såklart stå ut med mig som är motsatsen till perfekt. han eller hon skulle stå ut med mina brister och okej, han eller hon skulle också få ha en del brister men de skulle vara såna brister som man kan stå ut med.

inte såna brister som gör så att man verkligen vill slå människan hårt.

antar att en människa kommer känna sig träffad som den man vill slå hårt.. ehehe, okej, jag vill slå hårt men jag står ut med dig ändå.

känner mig lite emo just nu, men det får man väl göra ibland. kommer på mig själv att istället för att önska mig nya byxor när klockan är 22.22 önskar jag istället "att allt blir bra".

emo emo emo cutwrist :D asså jag är typ glad men lite emo ibland bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0