in my mind my memories burning

nu börjar det bli svalt och skönt, finally. dock fortfarande över tjugo grader inomhus men det kommer lite svala vindpustar då och då.

lika värdelös dag som man kan tro. jag blir helt off av värmen verkligen. kan bero på att min vätskebrist har varit extra kraftig de senaste dagarna - jag har svårt att röra på mig överhuvudtaget. men idag har jag iallafall fått i mig en liter vatten, minst. och jag antar att ni är grymt intresserade av mitt vattenintag.

nej, idag har jag verkligen inte gjort NÅNTING. typ, gått till affären som ligger några hundra meter hemmifrån. skulle till repan vid halv nio men jag pallar fan inte.
hur fan kan man tycka om värme, egentligen?
hur kan man längta så mycket efter sommaren?
och jag erkänner jag är en av dom.

nä, jag vill ha vår helst av allt. precis när snön börjar smälta och solen börjar komma fram - runt april-maj är sverige som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0