hoppipolla

imorse väckte malisa mig den jäveln genom att skicka ett SMS om hur fint vädret var och en fråga om vi skulle bada. jag öppnar persiennerna. mulet och lite halvregn. hon var ironisk såklart. !!!???!???!?!??!?!?!?!!!! var det nödvändigt att skicka ett ironiskt SMS mitt i natten? jag kunde som tur var somna om och då sov jag till 11. käkade frukost, skönt att äta ensam i tystnaden. hotellfrukost är skönt då man slipper göra iordning varken mat eller dryck själv, men jag föredrar ensamheten ändå. alltså när det gäller frukost-ätning.

sen tvingade amanda med mig ut, vi gick i typ en timme, drömde om glada dagarna då vi flyttar bort från enköping! fucking jävla enköping yo mama.
sen cyklade vi ner till repan och körde lite blues och sånt som vi är så bra på. agerade trummis också, lärde amanda ett komp!! jag kommer bli en utmärkt lärare. inte för att jag har planer på det meneeeh.. amanda lärde sig mycket snabbare än vad jag gjorde när jag skulle lära mig det kompet. undra ifall det är för att jag är så jävla great som lärare eller amanda är så jävla great som elev? föredrar det första jag...

sen cyklade vi hem och jag böt om och drog till stallet, tog in centio den lilla snorisen och vi red bort till pysen och red en kort vända i skogen osv. har typ ingen ork eller engagemang alls. cheer up!
imorgon är det pride men jag skall vara heeemmaaaaa. om jag inte hittar någon att dra dit med. ikväll ska jag försöka läsa lite i HP också. igårkväll gick det inte så jävla bra när jag var så trött att jag bara ville grina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svårt komppp

2007-08-03 @ 20:50:43
Postat av: Matilda

förstår inte riktigt vad du menar, men nej det var inte ett svårt komp. ett grundkomp som egentligen är simpelt. men för någon som aldrig suttit bakom ett par trummor förr är det inte så jävla lätt.

2007-08-03 @ 23:40:08
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0