Woohooo

Good news!

Man måste inte ha klänning på balen, det enda kravet var "sommarfin"

Så om man tycker det är "sommarfint" med

sopsäck
bikini
trasiga byxor
lappade skor
lejondräkt
naken
frack
underkläder
stay-ups och korsett
träningsbyxor
fotbollsstrumpor
nattlinne
clowndräkt

så är det helt OK.


Det är fyra tjejer som vill gå med Per, han är riktigt populär den gamle jönsen.
Tyvärr ska lärarna bestämma vilka som ska paras ihop, jag tycker det är ganska hemskt och de respekterar fan inte alla lesbiska och bögar, det ska såklart vara kille och tjej som ska gå i första hand. Endel tjejer kommer ju få gå med varandra för att killarna helt enkelt inte räcker till, men ändå!? Kan man inte bara blanda ihop alla lite huller om buller. Killarna mår nog bara bra av att få gå tillsammans med nån annan kille.

Jag funderar på att komma i sopsäck och "flip-floppar".






Min måndagseftermiddag:

Äta
"Sjunga" till David Bowie
Äta
Ta en stärkande joggingtur
Plugga NO!


Kommentarer
Postat av: MAJLISSA

NO <3

2007-04-23 @ 16:10:11
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Anonym

HJÄRTA FFS

2007-04-23 @ 16:10:29
Postat av: Anonym

SUG MIN KUK NO:N OCH KOM ALDRIG HIT IGEN [HJÄRTA]

2007-04-23 @ 16:21:23
Postat av: Matilda

kukeen i brallaaan
hey now nowwwwww , lallalalal the cloud room in mah hart

2007-04-23 @ 16:25:26
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Viktor

hahaha vi hade högtidsdräckt påå vår baljävel så jag å några polare köpte sovjetiska militäruniformer (det gills ju med uniform som högtidsdräkt) och tågade in med stor sovjettflagga sjungandes internationalen hahahahaha. de e borgligt med bal. sopsäck e jävligt sommrigt. jag e för en gångs skulle inte emot.

2007-04-23 @ 18:46:38
URL: http://oogieboogieman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0