Where is my mind?

Känner mig lite smått stressad faktiskt och det känns som jag knappt har tid att tänka faktiskt.

Sen tänker jag faktiskt och då blir jag chockad av alla tankar och känner mig som en sur smile-gubbe på em-äss-änn.
Kvällen har varit grann, förutom att jag känner mig som en skållad räka. Har grillat och käkat god mat, lyssnat på massa hiphop och slappnat av på riktigt för första gången på ett tag.

Imorgon ska jag upp klockan åtta, sen hem från Uppsala och de lär blir 22.10 bussen. Somsagt så skulle jag behöva ett lov efter påsklovet för att vila upp mig.
Jag har inte pluggat nånting, bajsa på mig. Sorry Perran, jag ska vara duktigare i skolan. Jag är så kräsen och vill ha MVG i alla ämnen. Jag har MVG i so, no, svenska, musik och slöjd. Jag vill ha mvg i so, no, svenska, musik, slöjd, teknik, och bild såklart. Jossan sa att jag skulle fixa MVG denna termin men frågan är ifall jag gör det? MVG i SO har jag, svenskan har jag ett steg kvar att göra, no:n kan snyta sig för man får ju tydligen inte komplettera - jag fattar inte mycket av björnis alltså. Protoner eehhh va? Musiken kan kissa, tekniken kan kissa, jag måste komplettera skiten, slöjd har jag säkrat mitt MVG.

Stackars lilla Fathima ligger och törstar efter vatten och här sitter jag med mitt feta vattenglas bredvid mig och beklagar mig över hur trött jag är på allt.
I-landsproblem är skiten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men protoner är väl inte så illa, jag tyckte värre om kvarkar när jag gick på kunskap eller valsenselektorner :P men nu är det inte så svårt ;P hehe. det kommer gå så bra så ;P

2007-04-15 @ 11:50:57
Postat av: Ida

MVG ångest är hemskt :S Speciellt efter påskracet och slöjdveckan som stundar :S Usch

2007-04-15 @ 21:19:16
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Matilda

Aa fast det är ju rätt patetiskt också, eller iallafall för min del då jag behöver 50 ynka poäng för att komma in på den linjen jag ska gå - hahaha, jag har 285 :S

2007-04-16 @ 17:57:00
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0