Trist lista

Men är alldeles för slutkörd för att skriva ett vettigt inlägg just nu..

VAD DRACK DU SENAST: Vatten med citron i typ. 
VAD SA DU SENAST: Minns faktiskt inte..
VAD SA NÅGON TILL DIG SENAST: Samma här, minns inte riktigt.
FAVORITKLÄDER: Mina ljusblåa stuprörjeans och nån snygg t-shirt med en hoodie över. rätt enkelt men snyggt och bekvämt. Min vårjacka är snygg också. 
FAVORITSKOR: Mina röda fejk-converse duger. Är inget större sko-fan.
FAVORITALKOHOL: Är inget större fan av alkohol. Men cider är gott men då kan man lika gärna dricka vanlig cider, alltså alkoholfri för det smakar ju typ likadant.
FAVORIT-HANGOUT: Att sova i min säng. Haha nej men stallet eller skolan, yoo. Koola tjjen.
EN VANLIG MISSUPPFATTNING OM DIG: Att jag röker på, jag är helt klar i knoppen...höhöhehöh. 
ANDRAS BILD AV DIG: Det vet väl fan inte jaag.  
JAG HAR VARIT KÄR I: En dörrmatta, två råttfällor, ett skivställ och en tv-serie.
ÄTIT IDAG: Frukost, "lunch", lite godis i stallet och morötter och ett äpple sen middag.
LÄSER: Läste precis ut "älskade poona" - askasst slut hade den, blev lite förbannad.
LÄSER INTE: din mammas röst 
RÄDSLOR: Är nog rätt nervklen innerst inne.  
BLIR GLAD AV: En hel del, massa musik och sånt funkar alltid.
BLIR LEDSEN AV: Människans dumhet 
LÄNGTAR TILL: Att få sova just nu - eller va klar med allt i skolan också.
VEM SÅG DIG SENAST NAKEN: Haha säkert min katt eller nått jag e typ nunna.
LÄGGER DINA PENGAR PÅ: Kläder, skivor och saker att stoppa i munnen typ.
FESTIVALER: Hamnfestivalen är så jäävla röj! Hahaaaaaaa Hatar enköping så jävla mycket. Men festival är väl kul 
SKÄMS JAG FÖR: Alltså skäms inte för så mycket längre.
DANSAR: Dansar och dansar..
TE: Te är riktigt bra grejor det!! 
FÖRSTA SKIVAN JAG KÖPTE: Det var ju typ en beställning på hmm.. TJM, Bruce Springsteen och nån mer..Pink Floyd tror ja. Alla tre samtidigt alltså.. Nej fan nu tänkte jag fel - det var ju faktiskt Bryan Adams för lääängesen.
SENASTE SKIVAN JAG KÖPTE: Violent Femmes "3" och "Why does birds sing?".
BÄSTA SKIVAN: Just nu gillar jag Modest Mouse - Good knews for people who love bad news jävligt mycket men asså bästa skivan .. vet inte, antagligen någon Pink Floyd. The wall är ju jävligt skön..
IDOL: Evangeline Lilly verkar vara himla skön människa.
TV-SERIER: Lost är i princip det enda jag tittar på på Tv - kanske Simpsons eller Family guy lite då och då. 
BOK: Läser inte så mycket men Liftarens guide till galaxen e rätt bra. 
TJEJ: Jag är tjej jaa. Va.
LÅT: Bästa låt eller va? Ingen aning. Gillar Hotel california men asså bästa låt.. Kanske nån gammal 80-talsklassiker. Ähh jag vet inte, för svårt. Varier ju också..
TV-SPEL: Nintendo 8bitars är fan king. Det är himla najs med Super Mario alltså.
MAT: Jag e mätt som en plätt men annars är mat min passion.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Grålåda härskar Megaman åll da wej. lillskitan e värsta nintendosammlaren och har typ alla spel som getsut i fina orginalförpakningar och så. men ber man snällt så kan man få lira lite.

2007-04-10 @ 23:21:02
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Anonym

Aah Supermario o Megaman på 8bitars det är grejer det! Fast TV-spel är överskattat egentligen. Det enda som är kul är ju typ Super Mario och Donkey Kong.

2007-04-10 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0