Tidsfördriv

Ska gå iväg om några minuter, eller cykla om en kvart typ, har inte bestämt mig.. under tiden har jag skitkul va.

Vilken musik gillar du?
Jag kan inte säga att jag gillar nån speciell genre mer än den andra men tja..indie funkar för det mesta och typ alternative. ÄÄH jag vet inte! Lyssnar på allt från soul till käng så ta dig i brasan.
Vilka filmer gillar du?
Olika beroende på vilket humör jag är på.
Du skulle aldrig umgås med någon som lyssnade på...?
Har svårt för vitmakt musik men man ska inte dömma folk efter deeras musiksmak.e.lelrlelr..
Vilken är den bästa respektive sämsta film du någonsin sett?
Rules of attraction är just nu min favoritfilm och ööh.. om two and a half men var en film skulle det vara den sämsta!
Nämn en film du hatar som alla älskar?
Öh..gudfadern? Nej, jag hatar inte den kanske..
Om du vore en fiktionell figur, vem skulle du vara kär i?
Ööh.
Vilka TV-program tittar du helst på?
Lost är det enda jag följer..TV är överskattat :( Allt är skit nästan.
Din favoritskådespelare/spelerska?
Ööh, Dominic Monaghan kanske? Han är bra. Men inte favorit, ääh, jag vet inte!
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Of Montreal - Sunlandic twins tror jag.
Vad läser du?
Just nu, Den fjärde handen av John Irving.. tror jag den hette..
Vilken är den bästa bok du läst?
Hitchhikers guide to the galaxy kanske


Personlighet och åsikter

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte. Nån slug liten jävel.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Spelar nog ingen roll, det finns mansgrisar och det finns..kvinnogrisar?
Hur tolerant är du gentemot andra människors åsikter och livsval?
Beror på vad som menas med tolerant. Jag tycker alla ska få ha sin åsikt, även fast jag kan hata endel åsikter.
Har du många fördomar?
Njää.
Vilken är din sexuella läggning och hur känner du inför den?
Det här med kärlek och förhållanden och sånt är överskattat
Vilken är din politiska ställning?
Finns inget parti som passar mig som handen i handsken, men åt vänster iallafall.
Är du feminist?
Ja. Absolut inte FI-femenist. Men femenist.
Är du religiös?
Nej.
Vad anser du om abort?
Självklart är det en rättighet, men att använda det som preventivmedel är fel. Svår fråga.
Tror du på övernaturligheter?
Bara för att saker inte kan bevisas av vetenskapen betyder det inte att det inte finns. Innan man visste att ööh..protoner fanns, var de övernaturliga då?


Övrigt

Vad har du för fritidsintressen?
Inget speciellt, eller stallet dårå. Musik, kan inte spela eller göra egen men jag kan lyssna
När flög du senast?
I sommras till Tyskland.
Pratar du några andra språk?
HAHAHAHAAAA, nej jag kan lite engelska men jag pratar itne,h hööhöhöhöhö. Sugig franska också.
Vem var din favoritlärare?
Per och Fredrik (som dock slutade efter ett år..blä) på Kunskapsskolan. Från ettan till femman var det nog Daniel och Sara.
Vilka sidor på Internet besöker du mest?
Bilddagboken.se och diverse bloggar.
Favoritcitat?
Hakuna Matata, nej fan det var ju motto men skitsamma.
När tror du Jorden kommer gå under?
För snart.
Vilken svordom använder du mest?
De klassiska fan eller jävlar.
Har du några husdjur?
Min sambo Simba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OM DU KOLLAR HÄR SÅ SKA JAG INTE PÅ MARKNADEN LÄNGRE. LOGGA IN PÅ MSN.

2007-04-22 @ 11:36:04
Postat av: Matilda

Hahha Dominic Monaghan som bästa skådespelare!!=!=!=!!!?!?! haahahaa vart var mina små grå när jag fyllde i detta.

2007-04-23 @ 16:57:11
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0