Sittin' here resting my bones

Nånting är ju fel - jag somnar precis hela tiden, ex;

1. I världens mest obekväma ställning lutad mot väggen. Min nack-kota mår inte bra nu.
2. Med gitarren i famnen. Ja alltså på riktigt - jag somnade mitt i gitarrspelandet. Hmm.
3. Rakt ner i NO-papprena (vilket inte är så konstigt kanske............................)

Sen gick jag ut och satte mig nere i vattenparken och jag somnade typ i gräset också. Jag skulle fan behöva sova i en vecka för att bli utvilad.
Alltid samma sak när jag kommer hem från skolan - sätter mig i min säng och typ..läser eller nått. Sen lägger jag mig ner för att "vila", det är klart att jag inte kommer somna, visst jag har gjort det förut men nu känner jag att jag har koll och bang ögonlocken slås igen, jaja, jag kan ju blunda utan att sova och sen vaknar jag nån timme senare.

Dessutom tror jag att jag drabbats av törstpesten. Vilket iofs bara är skitbra för då kanske jag blir av med min ständiga vätskebrist, tjoho!

Himlen sprack upp från alla moln också, lagom till att solen gick ner. Hoppas på finfint väder imorgon - kommer bli aslång och jobbig slash rolig dag så tja, lite bra väder skulle sitta gott!


Btw. så är internet jävligt läskigt. listade länkar med Elin på bilder på en och samma person i säkert..fem olika bilddagböker. Woho, kunskapsbarnen har en ny crush. Per lär kunna lista ut vem vi snackar om.

Csokolom - Amari Szi Amari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0