Passive

Ännu en passiv dag. Har mått fysiskt kass hela dagen typ, vaknade med illamående och trodde att jag skulle göra en Malisa men jag käkade en banan och det vart lite bättre.  Det straffades på idrotten att jag inte käka nån frulle eftersom jag inte orkade med nånting.

Kom tillbaka - hade ont lite överallt bara sådär, vet ej varför. Huvudet värker fortfarande, hjälpte ju inte direkt med misshandeln där heller hehe undra hur många hjärnceller som flög ut egentligen - fick ju in lite NO trots allt. Ramlade in med huvudet före i dörren till musikrummet, så jävla klantigt.

Per sa nånting askul som fick mig att garva utav bara satan men jag kommer inte ihåg vad det var, attans.

Nu ska jag springa ner till affärn och köpa lite grejer sen ska jag vidare till stallet, without Malisa. Tar mitt andrahandsval Josefine istället, he he he. Fast hon slutar inte förrän fyra, men hon ska skynda sig hit efter det.

Jag lyssnar inte på Panic at the disco och inte på Foo fighters heller (Per känn dig..öh..träffad på nått sätt, inte för att han läser men vi kan ju skicka ett telepatiskt meddelande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0