JAG ORKAR INTE ANNAT

Namn: Matilda
Piercingar: Ett i vardera örat, finns många historier kring de..
Tatueringar: Nää.
Längd: Jag vet inte, i sommras när jag skaffa nytt pass var jag 165, så kanske 170?
Skostorlek: Runt 38.
Hårfärg: Bajs

Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: JAAA
Tänker du på självmord: Ööh nångång har jag väl gjort det? Alltså att man tänker på en sak betyder ju inte att man är intresserad av det? Eller va
Tycker andra att du är attraktiv: Ööh fråga ej mig,
Dricker du: Vatten är skitgott
Använder du droger: SNÅRTA
Röker du: svamp
Vilket shampoo använder du: öh vet inte. barnängen för mitt sletna hår tror ja.
Vilken parfym använder du: ingen aning
Vad är du rädd för: Inte så mycket
Gillar du att tvätta: min favorithobby <3
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, snabbt ska det gå!

Senaste...
Film du hyrde:
minns inte
Film du köpte: minns inte
Låten du lyssnade på: belle & sebastian - if you find yourself caught in love
Låten du hade på hjärnan: temptations - build me up buttercup
Låten du laddade ner: säkert Der wolf - sei dein eigener held
Personen du ringde: Malisa den lilla kissan tror jag.
Tv program du tittade på: småtittade väl lite på ..ööh james bond tror jag?
Personen/Personerna du tänkte på: johnny cash

För eller emot...
Långdistansförhållanden:
finns väl ingen anledning att vara emot?
Utnyttja någon: ööh emot? eller det beror på vilket sätt, haha.
Självmord: Nä alltså, dagens i-landsproblem
Teenage smoking: skitbra eller.
Att använda droger: är väl lika illa som att dricka isåfall? men självklart är det inte bra
Sex före äktenskap: för?
Köra onykter: Emot självklart? dumma frågor
Förhållanden: ehh vet inte riktigt.

Favorit...
Mat:
nånting gott.
Låt: Har ingen direkt favorit, så deså.
Sak att göra: bajsa
Sport: Ridning
Dryck: vatten
Kläder: sköna kläder
Film: rules of attraction
Bil: kör inte bil förfaaan, cykel är skiten

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke:
haha jaaa
Gråtit över en flicka: hahaa jaaaa
Ljugit för någon: haha jaaaa
Varit i slagsmål: haha jaaaa
Blivit arresterad: ahahah neej

Antal...
Gånger du varit kär:
alltså jag tror fan inte på kärlek, hur emo det än låter. man blir inte bara kär sådär och sen slutar man vara kär? om jag skulle säga att jag känt känslan för kärlek två gånger, tog den första gången bara slut, schupp sådär? det kan ju fan inte stämma.
Gånger ditt hjärta brustit: har inte fått nån hjärtattack hittills..
Hjärtan brustit på grund av dej: har inte spetsat nåns hjärta med harpun hittills..
Tjejer du kysst: kysst? pussat?
Personer från grundskolan du har kontakt med: kontakt och kontakt? amanda umgås jag med varje dag, sofie och karoline träffar jag lite då och då, ida snackar jag lite med över internet typ, petra har jag väl träffat några gånger..tjadu.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ööh ingen aning, räknar inte? :P
Ärr du har på kroppen: ska man räkna? haha. finns väl endel småsaker efter små skador jag dragit på mig

Ska bli skoj: på söndaag!
Ska inte bli skoj: att vakna klockaan åtta imorgon och cykla en mil (:
Sparar till: hööks
Väntar på: ett svar från jenny
Pålägg som gäller: typ äckliga pålägg, marmelad :( hatar att äta socker på morgonen men har fan inget annat, dagnes i-landsproblem
Dagens dryck: vatten absolut! och lite påskmust

Senaste...
Bok du läste:
läser den fjärde handen av john irving nu
Personen du fick mail av: youtube
Personen du fick brev av: fick pengar i ett brev för ett tag sen.
Personen du fick sms av: hmm minns inte, malisa tror jag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag faktiskt. syrran kom hem så vi passade på att skramla ihop hela familjen och käka
Saken du köpte: morötter
Vad har du gjort idag: stallet hela långa dagen
Var det kul: jaa förfan skitkul!

Hur tidigt stiger du upp: jadu, på påsklovet har det blivit himla tidiga mornar - skulle behöva ett lov efter lovet för att vila upp mig, haha
Gillar du att slåss:  ja
Vad ska du göra ikväll: sova så snart som möjligt
Är du seriös: NEJ! eller kanske när det behövs, anpassar mig efter situationen liksom
Vad är du allergisk mot: ingenting, sån klenis är inte jag
Var har du ont: ingenstans.
Använder du hårspray:  alltså jag har precis köpt ny hårspray och allt men jag glömmer den alltid på morgonen, hehe.
Kan du stå på händer: om jag försöker kan jag nog - va värsta gymnasten när jag var liten
Favorit serie: LOST!

Håkan Hellström eller The Ark: Helst inget :)
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Bright eyes
Salt eller socker: Salt!!
Gillar du ketchup: till rätt sorts mat, visst
Är du glad nu: Nej tröött
Var du glad igår: Var jag säkert
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja eller nej förrästen eller jo!!!
Vad dansar du till: en ljuv visa
Stockholm är: överskattat
Göteborg är: en grön liserbergkanin
Kan du sjunga: alla kan väl sjunga, handlar bara om mer eller mindre bra..
Mer värt än guld: olja är väl mer värt än guld?
Spaghetti eller makaroner: det är ju samma sak fast i olika form. men jag föredrar spaghetti tror jag. det är så anpassningsbart. lite lyxigare med pasta än mackisar iallafall.
Ett land jag helst vill besöka: nya zeeland och island och kina och irland och alla länder som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0