Jag och Amanda älskar varandra.

Amanda säger:

Hej!

Matilda säger:

men tjena gaylord

Amanda säger:

Göru?

Matilda säger:

ska kolla på fiiiiiiiiiiiiiiiiilm. själv då tjocklisa?

Amanda säger:

fuck you

Matilda säger:

fuck me please :}

Amanda säger:

no

Matilda säger:

wajj nått

Amanda säger:

För att jag är för tjock

Matilda säger:

ah det kanske blir lite svårt då

Matilda säger:

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/129260/images/2007/syrran_1175292029_12983075.jpg

Matilda säger:

där är du

Amanda säger:

tack

Matilda säger:

love you

Amanda säger:

(hjärta)
Matilda säger:

hihihi hohohhh

Amanda säger:

jag har köpt ny sele till olle, eller aa pappa. så nu kan han dra saker!

Matilda säger:

Wooho! har han dragit nått då?

Amanda säger:

aa!

Amanda säger:

en sten!

Matilda säger:

Sten eller en sten?

Matilda säger:

hohohohohohoohohoh fattar du

Amanda säger:

aa!

Amanda säger:

EN sten

Matilda säger:

Okeeej : D najs bajs

Matilda säger:

varför i helvete drog han en sten

Amanda säger:

va skulle han annars dra?

Matilda säger:

eh vad som helst en sko eller varför inte en boll men varför en sten!

Amanda säger:

för att den e tung!

Matilda säger:

ta två skor

Matilda säger:

nej nu ska jag sluta tracka dig <3

Amanda säger:

tack!


Kommentarer
Postat av: Ida

Väldigt givande :D

2007-04-06 @ 10:33:25
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Matilda

Haha ellerhur. Våra konversationer är så otroligt givande.

2007-04-06 @ 10:49:42
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0