It's a fine, fine day

Efter några halvdeppiga astråkiga passiva dagar vaknade jag imorse och kände mig rätt kry, somnade vid typ halv tio kvällen innan så jag sov mer än vad jag gör i vanliga fall också, det var ganska skönt.

Produktiv dag i skolan..hmm..njaa. Det kändes bättre iallafall, kom ovanligt bra överrens med Minna och det kändes asbra, hade ett kul PH med Per..ehhehe.. ska man kalla det PH? Som felix sa till the big boss när han var på skolan "nej vi jobbar ingenting alls"

Alltså jag är verkligen för trött för att skriva! Jag har inte sovit ut ordentligt på flera veckor - hoppas på att få göra det imorgon då... fast man ska ju inte hoppas på för mycket, hmm.
Sen ska jag en sväng på marknaden men nu har jag massa planer för sommarn så jag har fan knappt råd att spendera pengar - men ärligt - hur mycket vettiga saker finns det att spendera på en sketen marknad i äckelköping?
På kvällen ska jag till min morbror, han är skitkul. Han har bra humor, i onsdags var vi och firade min andra morbror på typ..eh nånting-dagen och så kom han med en sockerkaka formad som en snopp. Loves it!

Vi pallade inte rida idag, så vi longerade lite, det gick ööh eh sådär, släppte dom sen i paddocken så dom fick springa av sig lite, först var bara gräset intressant men efter ett tag fattarom att "det här är ju fan skitkul!" och dom kutade runt som fan runt runt. Kul att se, Centio har fått hovarna verkade också, riktigt fint. Pysen fick en specialdesignad sko bara för honom liksom.

Har nästan lyckats övertala morsan att följa med till Accelerator också.. Får försöka mer imorgon - jag ska dit! Haha, varför gjorde jag ordet "dit" tjockt? Eller fet eller vadfan man säger. Det är ju "ska" som egentligen betonas. Aja whatever, hollibolly..

Arbetarbröder vi måste skapa ett kommunistiskt partiiiiii  tralallalaaaa

Jag vill resa i sommar men nej nej. Hoppas på kuba nästa år!!!

hejdå nu spårar detta ur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINE FINE DAY NANANANANANANANANANAA

2007-04-21 @ 01:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0