Introducing

"happ här ska man altså skriva nåt om sig själv... ja vad ska man säga då jag är en liten ful fan som hatar frukt och grönsaker, jag älskar kött och bara kött, man skulle kunna säga att jag är en militant köttätare, snart ska jag börja spränga grönsaksbilar och annat smått å gott som har med grönsaker och frukt att göra, sånt är farligt att äta för det är nyttigt, ju blodigare ju bättre =).. hmm.... =)...

Asgrym asså....Satanist javisst, jag är alltid full och
helt jävla sjuk i huvudet (ett riktigt CP altså)... jag är ständigt kåt och bara måste sätta på allt som har ett hål varese det har två, fyra eller sex ben... på fritiden brukar jag välta kyrkor, bränna gravstenar, spöa jesus, dricka blod och en jävla massa andra sjuka saker... just de jag brukar sticka mig stjälv med kniv 76 gånger om dagen bara för skojs skull... annars gör jag ingenting....
jag är mytoman oxå så allt jag säger är lögn... jävlar nu ljög jag igen..."

Kommentarer
Postat av: viktor

tänk... hade det på känn. Vare du som hade vält alla gravstenarna i mitt vardagsrumm härmon veckan.

2007-04-07 @ 15:12:20
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan också du kom på mig

2007-04-07 @ 23:30:23
Postat av: matilda

Förrästen välter jag inte gravstenar, jag bränner gravstenar! Måste ju vara lite alternativ och göra tvärtemot, bränna gravstenar istället för att bränna kyrkor och välta kyrkor istället för att välta gravstenar.

2007-04-07 @ 23:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0