I'm so tired, my mind is on the blink

Ögonlocken faller ihop jag önskar att jag inte vore så vindögd.
Jag hör soundtracket till Bröderna Lejonhjärta, det låter som om någon spelade det utifrån vilket iofs inte skulle förvåna mig.

Vi löshoppade idag, det gick väl..annorlunda än förväntat, haha. Hästarna var väl inte så jätteglada över att få hoppa som man kanske skulle trott och gräset var verkligen grönare på andra sidan men visst funkade det. Kändes lite att stå mitt i paddocken med två galna hästar som kommer i full galopp emot en, utan ett tecken på att stanna. Men man får inte hoppa undan, man ska stå sig kvar, fäller ut armarna känns bättre man känns större så och hästarna tvärnitar framför en och kollar fram med världens jäkla busblick under pannluggen. awh.

Alltså jag har fan inget mer att skriva för jag har varit i stallet hela dagen inte gjort något annat inte fått nya åsikter intryck saker att fundera på. Så då var det slut på detta inlägg. Jag är trött men då brukar ju kreativiteten i vanliga fall flöda men tydligen icke i detta fall.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Hahahaha Emil börjar gråta om han hör soundtraket till bröderna lejonhjärta. de e sant varsomhällst när som hällst störtbölar hahahaha vi brukar ligga i bakhåll ibland jag Martin och Emils flickvän.

2007-04-10 @ 23:23:18
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehe jaaa Emil är en riktigt schysst snubbe dedär eller vvaaaaa

2007-04-10 @ 23:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0