I brist på annat

Nu var det för länge sen jag fyllde i en sånhär lista.


Namn: Matilda
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite smått irriterad.
Favoritgodis: Någon sorts lakrits.
Är det nåt du absolut inte äter: Jag äter det mesta, kan inte komma på något speciellt. Bajs?
Kläder just nu: Sov i min che-tröja och så mjukisbyxor drog jag på mig när jag vaknade.
Musik just nu: Tysk hiphop/rnb typ.
Vad sa du senast: Mm snart klar.
Favorit-hangout: I enköping!? haha
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:  80-talet självklart.
Sommarplaner: Inga särskilda, Angelica frågade om jag kunde dra ner till henne i luxan nånting men jag vet ju inte, beror ju på ifall jag får jobb och pengar och såntdärnt. Annars ska jag väl..eh..fånga dagen.
Är du bra på matte: Underskattar nog mig själv, men matte är himla tråkigt så jag intalar mig att jag är dålig på det (Ingen bra grej)
Fisk eller badkruka: Badkruka, finns mycket roligare saker än att springa i vatten liksom.
Saft eller alkohol: Saft är gott men läsk är godare.
Hur många kuddar sover du med: En. Brukar sova med två men jag tror den andra är i min soffa.
Favoritväder: Sommar å sol.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt och lite proviant.
Spelar du nåt instrument: Spelar elgitarr fast jag har aldrig tagit en lektion. Eller tog lite lektioner med min akustiska men jag tröttnade, jag var typ nio. Står i kö till musikskolan nu men lär mig själv så länge.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska no doubt. Fast på senaste tiden har jag vaknat ovanligt tidigt.
Sparare eller slösare: Beror helt på mitt humör faktiskt. Morsan säger att jag slösar för mycket på skivor, vilket jag inte förstår.
Vem är viktigast för dig: Min sambo Simba.
Bästa film: Rules of attraction.
Tror på liv på andra planeter: Men jaaa. Rymden är ju typ oändligt stor så det vore naivt att tro att det enda livet existerade på tellus. förhoppningsvis har några andra varelser lyckats bättre på nån annan planet.
Kommer du ihåg din första kärlek: Sebastian yoo.
Har du några homosexuella vänner: Hade men förlorade kontakten. Internetvänner for teeh win.
Tror du på mirakel: Öh. Visst.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Beror på vem.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Alltså, det där är beroende på vilken person jag ska vara tolerant mot.
Ser du på kärleken som ett misstag: vet inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Nada zero
Bio eller promenad: Promenix helt klart.
Är du kittlig: Tyvärr.
Snarkar du? Gnisslade tänder som en häxa förr, men inte nu längre tror jag. Snarkar gör jag nog inte, fast jag brukar inte ligga och lyssna.
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Inte sådär överdrivet men jag älskar dom inte direkt av hela mitt hjärta så att säga.
Äckligaste insekten: Vet inte
Största svaghet: Har rätt många svagheter men försöker att inte tänka på dom så mycket. Eller okej, jag har typ fått svårt att säga R på senaste tiden. Eller iallafall när jag ska säga "imorse" det blir liksom "imosse" HAHA.
Det här är jag bra på: Att ha bra musiksmak
Bästa bok? Gökboet är rätt bra men jag läser alldeles för lite.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar när jag kände för det helt klart.
Vad vill du jobba som? ROCKSTJÄRNA. Haha. Nä jag vet fatkistk inte. Nått spännande.
Chips, morötter eller godis? Godis..eller chips..eller morötter..
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Jupp, eller dagbok och dagbok, en bok med sjuka grejer i kanske man ska kalla det istället.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har inga planer på det än så länge.
Stökigt eller välstädat? Välstädat är lätt skönast, men det blir stökigt rätt fort.. Organiserat kaos!
Gungar du på stolen? Inte den här stolen men andra stolar sure.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jaaa. Absolut.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger handen.
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Två affischer och två lister med skivor på. Sen en lampa om det gills som "hänger"
Hur många syskon har du? Två stycken.
Vad är du mest rädd för? Ingen aning.
Är du rädd för blod? Alltså jag vet fan inte, när jag cuttade upp min tumme blev jag helt jävla illamående men jag brukar inte ha problem med att se blod. Kanske var för att det gjorde så ont.
Saltar du på maten? Njaa. Bara pommesfrites typ.
Gillar du och sjunga? I min ensamhet är det kul.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Ska gå estet för jag tycker det verkar kuul yoo mannen from the hood
Anser du att du är stark? Klådde walle i armbrytning en gång. HOHO. Stark visst.
Brukar du sola? Visst ibland, men det är rätt tråkigt så jag blir rätt otålig. Är väl ifall man är på stranden så blir det ju automatiskt att man solar ifall man sitter ner på en filt lliksm. ehh..
Vad gör du om du får hicka? Skrattar.
Har du komplex och för vad? Försöker att inte tänka på das komplex
Röker du?
Snusar du?
Använder du knark? Röker på varje dag innan skolan för att orka med skiten yoo mannen from the hoooood
Kaffe, te eller inget? Te helst. Kaffe ibland, på fik och så
Har du en besatthet? Inte nu längre fan.

Kommentarer
Postat av: Malisa

"Vad sa du senast: Mm snart klar."

Satt du på toaletten och sket då eller? HAHHA

2007-04-06 @ 20:34:50
Postat av: Matilda

Hur visste du det!?

2007-04-06 @ 20:50:17
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0