Feel da flow

Alltså herrejäävlar i fucket vilken jäävla dag.

Idrott, massa NO hela dagen, buss ut till stallet, ta jävligt lång tid på oss, dampiga hästar som skuttar upp och ner i luften, hoppar upp tio meter i luften när dom ser en fucking fågel som flyger (nej dom fjollar sig inte allsdet..nejnej), få höra om värsta bilolyckan på E18, hästtransport börjat brinna, fan vad hemskt, cykla hem som fan, har nog aldrig cyklat så snabbt i hela mitt liv, in i duschen, duscha på fem minuter, för att äntligen få käka. Känns bra att inte äta mat på 10 timmar, jättebra för kroppen och sånt.
Och nu har jag massaaa timmar NO-plugg framför mig, prov imorgon och sånt.

Och imorgon släpps Accelerator biljetterna och det är minst sagt lite luddigt om jag ens kommer ha tillgång till målsman så att säga. Hoppas.

dööö NO döö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0