Björnen sover

Inatt har jag sovit lääääääääääääääääääääänge. Längre än jag sovit på länge. Somnade igår i soffan vid typ.. halv tolv och sen sov jag till typ 10. Fan vad skönt det var!

Har varit lite knaggligt med uppdateringarna men jag har inte orkat skriva nått ordentligt inlägg därför blir dom konstiga, eh, som om dom inte brukar vara det, eller, va.
Men iallafall så har jag skrivit NO-prov och fick tillbaka NO-provet också, så nu behöver jag inte tänka på någon mer NO! Skönt.
Kommit igång med engelskan och ett till musikuppdrag också. Fast känner jag mig själv rätt kommer jag dra uuut på det hela. Har ju typ sex steg att göra i engelskan så jag får lägga på ett kål.

Bilden har jag kommit igång med också, helwacko skisser ala matilda stajl med massa blyerts så man knappt ser vad det är. Per kunde se vad det var, dock trodde han att mina stjärnor runt jorden var rymdskepp, ni vet, liftarens guide till galaxen stajl men det var det ju inte det var ju bara vanliga stjärnor!

Fått jobb också.

Idag ska jag till Västerås hela dagen. Typ.

Kommentarer
Postat av: Viktor

som jag sa till malisa. erat steg 30 i eng kan ni abntagligen använda som bilduppdrag åxå sa Josefin när jag snacka med henne. serier och film e lite samma dessutom var hon sugen på å se den där kent-parodi-videon ni har för hon tyckte den lät ball.

2007-04-28 @ 16:18:06
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Anonym

diggar din bild (y)

2007-04-28 @ 18:45:17
Postat av: Matilda

virre: OK OK. Fast alla som ser videon tycker ju antingen att jag är värsta psykfallet eller så blir dom arga för att vi gör narr av såna. Så hon får nog se den efter jag fått mitt bildbetyg hehe nerå.

2007-04-29 @ 12:56:59
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Viktor

asså det var bara ett förslag. inget måste här...
... och for the record jag och mina polare har garvat läppen av oss men vi e kanske sjuka i huvet i överkant dårå.

2007-04-30 @ 00:46:22
URL: http://oogieboogieman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0