Another sunday

Har faktiskt hunnit med riktigt mycket idag med tanke på att det är söndag, då jag i vanliga fall inte brukar göra så mycket.

Jag har hunnit städa, vara i stallet (mockning och sånt) rida ut på en JÄTTEMYSIG långtur i det sköna vädret, vind som piskar en i ansiktet och regn och typ minusgrader, var underbart, det var jättetråkigt att vända och rida hem igen :(, vart på begravning, fått ett försenat påskägg, hjälpt lillbrorsan att baka.

Erkänn att det är ganska mycket.

Jag vill tacka min dammsugare, dammtrasor kan ju ta sig, mycket bättre att dammsuga av nattygsbordet istället för att dra över det med nån sunkig trasa!

Kommentarer
Postat av: malisa

r.i.p hubert :(

2007-04-22 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0