804:an hela (sön)dagen

Klockan åtta var det upp igårmorse, tog 09.05 bussen ut.

Vi tänkte hoppa, som lite kul avslutning på påsklovet sådär, haha. Jag hade lite traumatiska minnen från när jag hoppade sist, med en stor galen Lizha med lilla mig på ryggen, helt okontrollerbar. Alltså, hästen, inte jag och hon slet tyglarna ur handen på mig och rusade iväg och skuttade så jag flög av.
Men jag hoppade iallafall några gånger, wohoo, övervann rädslan typ. Kan bero på att Centio är typ världens snällaste.

Sen åkte vi hem tidigt, vid ett, kom hem, duschade, och sen i princip direkt iväg till 804:an igen, fast till Uppsala inriktade det sig nudå. Vi var framme astidigt, så vi gick igenom Uppsala till Fyrishåv och njöt (?) av solen, fast det var så varmt att jag trodde jag skulle dö, vi käkade glass i någon trappa, men det gick inte att vara ute, så vi gick in och häckade istället.
Klockan 17.00 ungefär började dom sälja biljetter och vi var typ först in, haha. Fick najs platser och så, tyvärr var jag så trött så jag var inte riktigt närvarandra.
Päronfreden var grymma såklart men inte riktigt vassa som de var i Enköping tyvärr. De som vann,  Mad Artwork (?) var asballa. Åh vilken gitarrist!
Hade hellre sett ett annat band på andraplatsen, men Breakaway dög de också ^^

Iallafall så var det himla bra band som spelade, men det kändes lite krystat (precis som här i enköping) att liksom sitta ner och kolla. Blir lite allsång på skansen feeling, applåder där, busvisslingar där, osv. Men det dög.

Sen fick vi sällskap av Pauline på bussen hem, eller tja, alla var så jävla trötta så vi satt och sov typ^^ Somnade i princip direkt när jag kom hem, klockan var typ elva så man kan ana att jag var väldigt trött :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0