+20

Är det bara jag som tycker vädret är typ skönt?

Har varit på G sen typ åtta imorse, med bara matpaus egentligen. Men det är skönt!
Vi har mockat, vi har flyttat på bommar och sockerbitar (asså sockerbitar är ungefär likamed hinderstöd ni vet, dock inte lika tunga vilket är himla skönt) vi har ridit, vi har fodrat, vi har fyllt på vattnet i hagen, vi har ställt tillbaka bommar och hinderstöd, vi har cyklat upp och ner, vi cyklade och selade minihästarna och körde ut en tur i skogen, mysigt! Diesel var dock en riktigt segis men så liten och med punka på ena däcket kan man ju inte bli sur på han.

Ikväll ska jag bara äta goood mat och sen ska jag väl sova tidigt antar jag (kommer somna tidigt i vilket fall som helst - frågan är bara ifall det är frivilligt eller ej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0