Introduktion

Namn: Matilda
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt!
Mig själv med tre ord: Sjuk, konstig, rödhårig (??????????)
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska isåfall.
Stjärntecken: Kräfta
Är du kittlig? Ja, extremt!
Fisk eller badkruka? Badkruka isåfall. Gillar inte att bada, längre.
Favorit...
...film: Vet inte..
...kändis: Evangeline Lilly är typ..perfekt som människa verkar det som, iallafall.
...skor: Mina svarta utslitna helt trasiga. (De sitter ihop med tejp, men man kan inte bara slänga skor!)
...tidning: Aftonbladet eller Expressen, annars läser jag inte tidningar.
...TV-program: Lost helt klart! Lost och Idol är det enda jag tittar på, på TV, förutom enstaka dokumentärer eller dylikt.
...bok: Shy Boy.
...plats i hela världen: Skolan, haha. Helt sjukt.
...händelse i ditt liv: Jag vet inte..hittills har det inte hänt något överdrivet bra, kanske. Men det kommer :)
...café: Hmm, vet inte..
...kaffe: Haha. Choco-grejen? Njaae, men måste börja vänja mig vid att gilla kaffe. Koffein is the shit! ;P
Kaffe, te eller inget? Te. Eller, nja, inget. Dricker helst vanligt vatten.
Bio eller promenad? Promenad. Alltså, den här grejen har jag redan svarat på, för länge sen..vad tråkigt.
Länder du varit i: Hm. Sverige, såklart. Finland, Norge, Danmark. Luxemburg, Frankrike, Tyskland, Schweiz, Belgien, Grekland, Cypern, och nu har jag glömt en massa. För fler är det :P
Länder du vill till: Jag vill besöka typ alla värdsdelar iallafall innan jag dör, så det är många länder jag vill till.
Drömjobb: Lärare på kunskapsskolan? xD Gwahah. Nej men jag vet ej.
Drömbil: Äsch, bilar is teh sux, cykel eller gå is teh shit.
Mitt rum kan beskrivas som: My room, my mess. Just nu ligger det LP-skivor över hela golvet och tapeten är typ halvt ned-riven. Gnnh, gillar inte mitt rum, men ska göra om det snart x)
Stökigt eller välstädat? Mitt emellan. Känns så stelt med välstädat och så skabbigt med stökigt, såå..
Jag tränar: Ridning, innebandy och hörseln ^^ Haha, och typ jogging och promenader by my self.
Har du en besatthet? Ja...tyvärr.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger, fast ibland vänster. Helt olika! :O
Gillar du att sjunga? Jaaa, eller iallafall i min ensamhet :)

Kommentarer
Postat av: HillieBillie

Lost is the shit. :P Keep it up.

2006-10-29 @ 21:33:18
URL: http://hilliebillie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0