Höstlov dag 2

Helt OK början på höstlovet, hehe. :P

Igår gjorde jag inte så mycket, tränade innebandy. Gick ganska dåligt men kul med träningsmatch mot killarna på träningen. Sen kom vi hem och färgade mitt hår. Knallrött blev det, I look like Pippi Longstocking. xD

Sen mitt i natten och i snöovädret (typ) gick jag och Amanda vilse i Enögla eftersom vi trodde att vi skulle få sällskap men icke sa nicke - de töntarna gick in och spelade CS istället. Då var alltså frågan, hur skulle vi hitta hem igen? Men tillsist hittade vi hem efter att ha irrat omkring i X antal timmar, haha. Sen kom vi hem och då somnade vi i princip direkt.

Vaknade imorse osv, kollade på film och käkade massa frukost.

Nu är Amanda i duschen, och jag äter upp hennes Gelehallon. Sen ska jag hem och plugga osv. Mindre kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0