We like the cars that go boom

Det var ett tag sen jag skrev. Men det har inte hänt så mycket sen sist! Har gått i skolan och så, det går sådär. Lite seg, som vanligt kanske? Behöver en spark i röven eftersom det är ca fem veckor kvar till jullovet.

Och nu fick jag världens ångest, jag är inte redo att sluta nian. Jag är verkligen inte det. Jag känner mig helt lost när det gäller gymnasielinje osv. Jag vet inte ifall det har att göra med att jag är ett år yngre (alltså, jag ska egentligen gå i åttan), jag är iallafall osäker. Jag vet inte vad jag ska göra, under jullovet typ ska man ju skicka in till gymnasiet, och liksom: Vilket ska jag välja? :S Estet-Media är det som ligger först nu eller vad man ska säga.. Men andra-och tredjehandsval då? Har ingen aning. Finns verkligen inget som lockar. Samhäll verkar skittråkigt och det är ju som att gå vidare vanliga skolan fast dubbelt så tråkigt (Kunskapsskolan is teeeh shit) och Teknik verkade ju sådär kul men all matte! Matte är teeeh sux! Så nu har ni det klart för er. Sammanfattning = Jag har ingen aning om vilken linje jag ska välja, jag vill liksom inte ens sluta nian! Våran skola är så trygg och liten och gullig och allt sånt. Jag pallar inte sluta.

Aja. Idag hade vi bad, det var inte kul. Inte kul alls. Kände alla baciller komma krypandes där i de äckliga bassängerna. Dessutom stinker man klor en vecka efteråt, hur mycket tvål och schampoo man än dränker sig i. Och vi skulle livrädda en jävla orange ful docka. Hate it! Okej, det var första gången jag någonsin gjorde det och det var inget kul första-möte med mr Orange ska jag säga. Han var tung och äcklig och jag fick panik och slängde tillbaka honom i vattnet två gånger. Tredje gången dök jag ner och hämtade honom och simmade den ynkliga längden man skulle simma med han. Men det var inte kul! INTE KUL!

Sen skulle jag såklart pröva hoppa från femman också, jag menar, det var flera år sedan jag gjorde det sist, så varför inte? Det var inte så läskigt, och inte så högt som sist. Men det var fortfarande nervkittlande :P

Efter badet var det skola som vanligt osv, helt okej. Fick inte så jättemycket gjort, skrev klart min Processdagbok till bilden och Slutreflektion (typ), och sen skrev jag typ en halv rad till SO-kompletteringen också, hmm.




Och det här vädret gör en verkligen deprimerad! HATAR HÖST så freaking mycket. Och jag har skrivit min önskelista också :P Den ligger där nere, orkar inte hämta och skriva av, får göra det en annan gång ;)


Imoooooorgon är det stallet och LOST = bra!


Dagens låt: Bruce Springsteen - Going down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0