Vill ha!

Det är så mycket jag vill haaaa nu. Eller,så mycket är det egentligen inte. Men med en dryg tusenlapp per månad kan man inte direkt köpa allt man vill ha, så jag får helt enkelt spara. Mina pengar som kom den 20:e oktober är slut för längesen. Kanske 200 kronor kvar, max.

http://www.rockzone.se/images/vaskplan/vaskor/suns/MB97340LED.jpg Den där väskan måste jag ha! Sen ska jag klippa mig, köpa någon munkjacka med dragkedja som jag kan ha i typ skolan för där är det väl en 15 grader = SKITKALLT.

Hörlurar vill jag ha också, synd att alla är så fula : ( Alldeles giantish och bleeh. Fast utbudet i Enköping är typ tre olika modeller. ÅH JAG ÖNSKAR ATT JAG BODDE I STOCKHOLM IBLAND. Eller iallafall V-rås eller Uppsala. Gnnh! Enköping är så lite shit som det kan bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0