Vilket röj

Och jag kom hem tidigare än vad jag trodde. Det var inte kul, dels var det väl inte världens stämning och dels kunde inte personerna jag var där med hålla sig någorlunda nyktra i mer än tio minuter. Menmen, stannade kvar där ett tag iallafall. Någon timme, en och en halv kanske? Fanns ju trots allt endel vettiga personer. Sen kan man ju tänka sig vad det var för annat folk där.. Om jag säger, långskånken, vad säger du då? ^^

Sen att få sällskap hem av två berusade personer i typ minusgrader var inte direkt världens roligaste, som tur var fick jag lite sällskap av Emelia också, iallafall en bit - TACK! Haha.

Nej nu ska jag käka lite pepparkakor, och ska väl försöka somna tidigare än igår iallafall, imorgon ska vi upp tidigt och fota. Hoppas det blir något. Positiv inställning. Glömde SMS:a Elin, fan. Vågar jag göra det nu? Vill ju inte riskera att väcka henne. Får göra det imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0