Skola igen

Var inte så underbart som jag trodde. Jag vet inte. Jag vet inte längre.

Fortfarande känns det..men inte lika mycket. Inte alls. Konstigt, men samtidigt härligt. Fast det känns som om något saknas i mitt liv. Vad ska jag nu tänka på, liksom? :>

Men det var kul att vara tillbaka till vardagen igen, iallafall. FAST: Jag måste verkligen börja plugga bättre. Idag gjorde jag nästan ingenting. Skrev ungefär 2 uppgifter i matten. Okej, jag får skylla på att jag var trött efter höstlovet..eller nåt. Men då är man egentligen utvilad, iochförsig? Men jag hade svårt att somna igårkväll, så det kan ju vara det..

Skolkatalogen! Fick den, fast hade ju redan sett klassens foto, men kul att se lite annat :) Vissa vart bra, vissa blev..mindre bra ;) Haha! Riktigt roligt.. Och Anders (mattelärare, eller nåt!?:S) hade kent-tröja på lärarfotot, haha, han stack ut ur mängden. :P

Sen efter skolan gick jag, Malisa & Johanna ner på stan. Kollade på lite grejer. Skulle köpa hörlurar men dom jag ville ha var sluuuut :( Så jag väntar tills den 20:e så kan jag köpa ett par ännu bättre..:P Skullcandy är ju typ bäst av de som finns i enköping men dom är inte snygga, eller inte direkt min stil eller så.

Sen gick Jojjo till spelningen, hon lämnade in min ansökan till musikskolan iallafall. :) Äntligen! Hoppas jag kommer in till vinter!

Jag och Malisa köpte as-snygga tröjor också.. Wah, är helt kär i min. ;) Vart dilemma där mellan linnet på JC och den här t-shirten på Åhléns, men det vart t-shirten tillslut för den var roligast och ..billigast :D

Snart är det träning också, skööönt. Jag känner mig tio kilo tyngre än vanligt.

Dagens låt: Pink Floyd - The post war dream
Rekommenderar den som fan! Pröva ladda ner och lyssna..helt underbar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0