Redan torsdag

Oj, det är redan torsdag liksom? Den här veckan har gått SÅ snabbt, och nu är det typ 5 veckor kvar av terminen :S Hjälp! Ett steg i svenska, två i franska, två i matte och redovisa engelskan måste jag göra. Det känns ganska lugnt, fast typ franskan och matten känns lite sisådär..:S Franska är ju egentligen ganska lätt, bara att skriva ner lite franska-fraser och redovisa men det är så grymt tråkigt! Matte är jag så allmänt kass i. Men jag får försöka redovisa 24, sen är det ju "bara" 25 kvar, skriva prov och göra nått mer, vet inte riktigt vad.

Måste hitta på en handling till novellen i svenskan också. :S Har inte gjort det än, hmmhmhm..

Haha, idag fick jag värsta adreanlinkicken eller något på föreläsningen och satt och skrattade utav satan. Muslimien, Islamien, Persien? Hahaha! Jovisst. Helt sjukt, barnsligt och allt sån yaman - vi är barn ;D

Imorgon ska jag försöka redovisa matten och bli klar med lite franska. Och musik-uppgiften måste jag komma igång med också, ja gud ja. Vet ju inte vad jag skriva om, åh, vilken fantasi och så vidare, jag har.
Fast vi får marrängsviss imorgon iallafall, eftersom vi stått i jouren den här veckan :P Fast vi ska stå i disken imorgon, blää! Det stinker...även bokstavligt talat. Skönt att man bara har jour 1 gång per termin. Fast jag skulle gärna gå kvar på kunskapsskolan forever typ, :(

Sen ska vi väl till Malisa och spendera fredag-kvällen där, najs. Jag, Elin och kanske Jojjo dårå? Har inte frågat henne än, dags att göra det snart kanske? :P The time is running out liksom.

Idag hade jag träning också. Det gick inte så bra och var inte så kul.. :( På söndag har vi träningsmatch, får se ifall det blir något kul och sånt. Har ganska fullbokad helg (för en gångs skull lixx!)

Ge mig kläääädeeeeeer! Aja, bara 4 dagar tills det kommer pengar ! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0