Let me go on

Idag redovisade jag den jäkla matten! Fan vad skönt att ha det gjort, alltså..

..är det någon som läser mina bloggar? :S

Aja. Sen gjorde jag klart engelska steg 25, blockdiagnosen osv och lämnade in :) Sköönt att ha det gjort. Sen är det 26 och så, men det är inte viktigt.

Efter skolan åkte jag hem, åt BULLAR (ååh, längtade efter mammas bullar hela dagen, ahhaha) och sen åkte jag till stallet, fick rida Fideli! hade aldrig ridit henne förut, men hon var skitduktig! Pigg och så, kändes bra när man hade haft Corina. Ville bara släppa iväg henne i galoppen, men eftersom det var lektion fick man ju hålla in lite ;) Fast hon bet mig i arslet när jag skulle kratsa hovarna..haha! Oops.

Ikväll är det Loooost. : ) yiho. Synd att det är uppehåll sen, tills den sjunde februari liksom!? :O Så sjukt, vi har sett typ 4 avsnitt, så ska dom ha uppehåll igen! Aja, då kan jag ägna onsdags-kvällarna åt att plugga istället, haha.. Mjaa. PRIMUS är ett bra band.


tjollahopp


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser´! puss

2006-11-22 @ 19:17:20
Postat av: Anonym

jag läser mama

2006-11-22 @ 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0