Dagen som gått..

Wellwell, imorse fick man lite sovmorgon.. Till 08:00 iallafall. Skönt. Sen vid nio gick jag till skolan och mötte Malisa vid tågstationen klockan 09.30. Sen gick vi till skolan, jobbade på och så.

Och under lunchen så kunde jag bara se på. Känns så konstigt. Fanfanfan. Jag vill ju..också. Gnargrh.

Så jag gjorde Teknik-uppgiften, skrev ut HKK-uppgiften (som jag var duktig och gjorde igårkväll :P) och så skrev jag lite på musiken men alltså..jag fattar inte :S Får väl fråga Viktor för jag ..ja. Och sen fick jag tillbaka mitt sv30 :D MVG! Fan vad sköönt, inget mer svenska den här terminen. Skönt ja. Bokade tid för redovisning för engelska 25 också, hoppas få godkänt så är engelskan klar också..Fast ska iofs vara klar med 26 den här terminen, men 25 är ju VG-gränsen såå :D

På fredag ska jag redovisa franska..wops, kanske dags att göra den också? ;P Haha. Det löser sig. Det gör det alltid =)

Soft dag iallafall. Fick en del gjort, och lärde mig massa engelska när jag och Malisa nötte Selingua ^^

Sen efter skolan skyndade jag mig hem, slängde i mig en macka och en HEL DEL pepparkakor (finns det något godare, liksom?) och sen fick jag skjuts till stallet. Var asnervös, eftersom jag skulle hoppa med Fideli och jag hade endast ridit henne en gång, och man hade väl hört från alla andra hur hon var att hoppa, typ, "galen", "vinglig" och så vidare. Men hon var så jäääkla kul att hoppa med :D Hon är ju så ung, så hon har inte hoppat så mycket, så hon var verkligen ivrig, men det var jättekul :p Kul med lite fart liksom!

Nu ska jag försöka hjälpa Elin med SO:n (Hon ska inte göra allt själv, liksom!) och sen klockan 21.00 är det LOOOOST :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0