Äntligen helg!

När  ni kommenterar kan ni väl skriva era namn? Lite scary att inte veta vem som kommenterar liksom :P

Idag hade vi aktivitetsdag, vi skulle bygga broar. Till en början ångrade jag som fan att jag gick till skolan idag. Men efter ett tag kom vi igång, det var jätteroligt :) Fast egentligen fick man bara vara 3 /bro, men vaddå. Vi samarbetade skitbra, vi fyra. Sen sa Mona att det inte gjorde något. HAHA! Alla lärare på kunskap är för snälla :P Som Josefine "Vi hade en deadline den X/XX, men eftersom att ingen lämnat in tar vi bort deadlinen". ^^

Men iallafall. Först kom Jojjo på idén, att vi skulle ha en hängbro, smart osv. Det vart snyggt. Men det SAKNADES något.. Liksom. Då kom inspirationen från gårdagens föreläsning i musik. För att citera Viktor; "Vi öppnar i möööööörkaste djungeln!"  och "När jag..när JAG blir djungelkung - då ska jag ha sånhärn orkester...en vacker dag." :) Därav temat; Djungel. Våran bro vart skitsnygg. Seriöst, vi fick komplimanger av allt och alla!

Nu är det helg. Bröl. Imorgon ska jag sova hos Amanda, på Söndag match. Hoppas det går bättre. Vi är värda att vinna nu.

Over and ooout.

Kommentarer
Postat av: malisa,malisa,malisa

vår bro ba ägde upp alla.
bara hoppas på mvg!

bara en sak som fattades med dagen :/

2006-11-24 @ 16:09:54
URL: http://arne
Postat av: Anonym

jo..det var ju lite empty spaces på vissa fronter alltså. nackdelen med såna här dagar.

2006-11-24 @ 17:28:24
Postat av: Carro

så snälla var dem inte mot oss! :O

2006-11-30 @ 13:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0