Add it up

Wellwell. Händer (somsagt) inte så mycket i mitt liv just nu..Skolan och så. Boring. Jag kommer bara få G i matte den här terminen..suck. Men jag orkar verkligen inte med skiten. Eller, jag ska FÖRSÖKA ta tag i det och fixa VG, men jag vet inte..måste ju göra bilden och musiken och SO:n.. Och nu har vi fått ännu en SO-uppgift, och dessutom Teknik-uppgift på det. Jag får snart ett nervöst sammanbrott.

Mitt internet laggar som fan hela tiden..det är skitjobbigt. Nej, nu ska jag försöka skriva lite på musiken som jag f.ö. inte fattar ett skit av.

Imorgon har egentligen 9:orna hemstudiedag..men jag och Malisa ska till skolan ändå. Har blivit som en vana. Men mycket mera blir gjort..annars sover man bort halva dagen och segar bort resten. Så, tja..sen finns det ju andra anledningar.


Jag kommer dö på jullovet! :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker vi fixar matten imorgon, det gick ju så bra sist ;b jullov = hemsk
sommarlov = ännu hemskare

2006-11-28 @ 20:13:10
Postat av: Anonym

hemskt*

2006-11-28 @ 20:13:29
Postat av: Matilda

Du kan ju skriva ditt namn också Malisa!

2006-11-29 @ 18:41:55
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0